Morska avantura

Kao i svake godine krenuo sam sa društvom na odmor. Uvek idemo vozom, nekako nam je zanimljivije pijemo, družimo se zezamo. Voz je krenuo. Imali smo svoj kupe jer nas je petorica. Tamo smo već rezervisali smeštaj i to je to. Još od polaska smo cugali i to kupili smo 2 gajbe piva, ma samo se otvaralo jedno za drugim. Do ponoći smo svi bili mrtvi. Spavali smo do mora. Nastavak je bio odmah na plaži. Nismo čekali mnogo. Stigao sam da se na brzinu okupmapre izlzak i idemo. redom smo posećivali stare klubove i razmišljali smo u koji ćemo, Bilo je tu mnogo solucija, U stvri mi smo više tražili veeće žensko društvo da se pridružimo. To je bio ekspert moj najbolji drug. Kao skener pogleda lokal i ne znam kako ali odabere nepogrešivo. I tu su bile devojke, odabrao je, svi smo znali scenario skoro napamet. Naručivali smo ture, upoznali smo se svi i žurka je mogla da počne. Mi bi se uvek dogovarali ko je za koju devojku, nekako se to uvek razvrstavalo i samo. Ona je jedina stajala sa strane, pomalo zbunjena, stidljiva, nije mnogo pričala, crnokosa lepotica. Prvi put da sam ja izabrao baš nju i pripretio društvu. prišao sam joj bliže. Toliko je bila lepa da mi je zastao dah. Čak sam i tremu imao. POčeo sam razgovor sa nekim glupostima, nasmejala se jer su zaista bile gluposti. Pozvao sam je da prošetamo trebao mi je mir. Malo se nećkala, ali je želela osetio sam to. Šetali smo u blizini kluba, bojala se da drugarice ne odu bez nje. Pričali smo o svemu, ali sve što smo više pričali ja sam više želeo da je poljubim. Osetila je tremu kao i ja. Opilo me i pivo, i ne spavanje i njena lepota. Zastao sam gledao je u oči i poljubio. Toliko dugo i nežno da sam se skroz oduzeo. Nisam smeo da dopustim da oseti da drhtim, pa nije mi bila prva devojka. Uživali smo i razmenjivali nežnosti toliko smo postali bliski da smo oboje verovali da se ovo neće završiti nikada, kao da će biti zauvek. Tako me je gledala nežno da sam se sav oduzimao od njenog pogleda. Zaboravili smo i na društvo, i na sve. Talasi su bili uz nas kao i naši poljupci. Počelo je da sviće. POlako smo krenuli ka njenom smeštaju. Otpratio sam je i dogovor je bio da se vidimo sutra na plaži. Jedva sam čekoa. Čim sam stigao video sam da svi spavaju, samo sam se ušunjao, aali ne dugo zatim su me budili da pričam, naravno nisam znao šta jer ništa nije bilo. Napadali su me i maltretirali ali su vremenom prestali. Otišli smo na plažu. One još nisu došle. Kupali smo se, igrali vaterpolo, sunčali se i stižu nam dame. Kada sam je video na dnevnom svetlu nisam mogao da verujem, još je bila lepša. Otišli smo sami da se kupamo. Mlo sam je mazio i ljubio, nisam bio dobro, skroz sam se opio od te lepote. Bojao sam se da sam već i zaljubljen. Odlučio sam da nam iznajmim hotel i da tamo uživamo. Ona se nasmejala, malo je bila uplašena, ali znam da je želeela kao i ja. Otišao sam u obližnji hotel i sve nam pripremio, od večere, vina do lepe muzike. Stalo mi je da znam da sam zaljubljen. Kucala je na vrata. Otvorio sam ih. Ona je stajala u crnoj haljinici i visokim štiklamam, toliko lepa ,da sam poželeo da je svučem odmah tu na vratima, Hm, suzdržao sam se. Ušla je počeli smo da pijemo vino i da uživamo u pogledu iz hotela, koji sam platio mnog, ali za takvu lepoticu se ne želi ništa. Uzeal je malo voća i stavila ga u usta. Zureo sam u nju van sebe. Primakao sam je da je osetim svu tako zgodnu, da joj osetim grudi blizu mene. Bile su čvrste i velike. Počeo sam da je ljubim strasno po vrati i polako joj svlačim haljinu i donji veš. Bila je sva naježena, polako sam je spustio na krevet dugo smo se mazili i ljubili, jedva sam čeako da ga stavim, sav sam goreo od želje. Nije dugo moglo da traje znao sam toliko sam danima bio napaljen. Ali sam se popravio, jer smo u toj sobi bili još dva dana, nismo izlazili nigde. Imali smo room servis i posvetili se potpuno nama. Rekla mi je da odlazi sa mora zauvek. Kao balon od sapunice su mi se snovi srušili. Znao sam da će taj momenat doćini došao je. Pognute glave i sa malo reči smo se rastali. Oboje smo znali da je to sve samo tu na moru, smo avantura i da se posle svega vraćamo u svoje gradove i da se više nećemo videti. I dan danas se setim tog letovanja, najlepše koje sam imao. Zauvek ću se sećati moje crne lepotice.